КОЈИ ТИП УЧЕЊА ПРИМЕЊУЈЕ MOJE ДЕТЕ

(заокружите које карактеристике учења примећујете код свог детета, а након тога обратите пажњу у којој колони се налази највише заокружених одговора и процените који тип учења је доминантан код Вашег детета)

 

АКУСТИЧКИ ВИЗУЕЛНИ МОТОРИЧКИ

 

ЧУТИ ВИДЕТИ

 

ПРЕЗЕНТОВАТИ
ОСЛУШКИВАТИ ПОГЛЕДАТИ МИРИСАТИ
ПРИСЛУШКИВАТИ

 

ПОСТАТИ СВЕСТАН ОКУСИТИ
САСЛУШАВАТИ

 

ОПАЗИТИ ОСЕТИТИ
СЛУШАТИ УВИДЕТИ СХВАТИТИ
САЗНАТИ ПРЕПОЗНАТИ ДОДИРНУТИ
РАЗУМЕТИ

 

ОТКРИТИ ИСПИПАТИ
ДОЋИ ДО УШИЈУ

 

ПРОНАЋИ ПРИКАЗАТИ
НАУЧИТИ

 

УГЛЕДАТИ ОТЕЛОВИТИ
САЗНАТИ ИЗ ПРИЧЕ

 

УВРЕБАТИ УПОСЛИТИ
НАЧУЉИТИ УШИ

 

ДРЖАТИ ОЧИ ШИРОМ ОТВОРЕНЕ ОБАВИТИ
ЗВУЧАТИ ЗАМИШЉАТИ СПРОВЕСТИ
ПРИЧАТИ

 

ИЗМИСЛИТИ СПРОВЕСТИ У ДЕЛО
ОБЈАСНИТИ

 

РАЗМИСЛИТИ ПРЕУЗЕТИ НА СЕБЕ
МИСЛИТИ

 

ИМАТИ НА УМУ, АПСТРАХОВАТИ ИСПУНИТИ
ДИСКУТОВАТИ,

 

ИМАТИ У ВИДУ ,ПОТРАЖИТИ УРАДИТИ
НАГЛАСИТИ ПОСТАРАТИ СЕ ПРАКТИКОВАТИ
БЛЕБЕТАТИ

 

УЗЕТИ У ОБЗИР ДОЋИ ДО ЦИЉА
ТРАЧАРИТИ

 

УЧИНИТИ ВИДЉИВИМ ИСПИТАТИ ТЕРЕН
ШАПУТАТИ

 

ДОВЕСТИ НА СВЕТЛО ДАНА НАСЛУТИТИ
ГОВОРИТИ

 

СТАВИТИ У ПРВИ ПЛАН ПРИМЕТИТИ
ИЗЈАВИТИ   ИМАТИ УТИСАК
БИТИ ГЛАСАН

 

  ПОСТАТИ СВЕСТАН

 

ПРИМЕТИТИ

 

  НАЊУШИТИ
ФОРМУЛИСАТИ

 

  ИМАТИ ОСЕЋАЈ
ПОМЕНУТИ

 

   
НАВЕСТИ

 

   

 

АРТИКУЛИСАТИ

 

   
НАПОМЕНУТИ

 

   
САОПШТИТИ

 

   
ИЗВЕСТИТИ

 

   

 

 

Пред  Вама  је листа савета за различите типове учења. Прочитајте  ове савете, посебно пажљиво за одабрани тип учења. Можете временом листу проширивати новим саветима.

 

АКУСТИЧКИ ТИП УЧЕЊА

 

ВИЗУЕЛНИ ТИП УЧЕЊА

 

МОТОРИЧКИ/ПРАКТИЧНИ

ТИП УЧЕЊА

(најбоље уче путем слушања и воле: причу, да чују информације, размену, слушање, дискусију

и аргументацију, размену

мишљења са другима)

(најбоље уче када нешто виде и воле: илустрације, слике, графиконе,

дијаграме, графике, power point презентације, слајдове, фотографије, постере, табле, моделе, картице, фолије, рачунар, ТВ)

 

(најбоље уче путем неке активности и воле:

кретање, покрет, шетње)

 

Гласно прочитати градиво и

гласно изговорити научено

 

Скицама и графиконима допунити градиво које треба запамтити Градиво које треба научити

још једном записати

 

Снимити градиво на касету Изградити прегледне плакате везане за градиво Обезбедити довољно кретања

 

Снимити градиво на МП3

плејер и често пуштати

Ставити слике или смајлије у свеске и радне листове Применити речи у покрету

 

Постављати питања у настави Шареним маркерима

означити важно

Писати руком по ваздуху

 

Говорити уз вежбање код куће Важне појмове написати на стикере и окачити их на разна видна места Учити уз шетњу

 

Са паром гласно понављати градиво и међусобно се испитивати Користити слајдове или прегледе  

 

  Израђивати мапе ума

 

 

 

 

 

 

 

 

КАКО ДЕЦА   УЧЕ   И  ПАМТЕ

 

 

10% оног што читају

     20% од онога што чују

    30% од онога што виде

                    50% од оног што виде и чују

                     70% од оног што кажу

           90% од оног што кажу док раде

 

Advertisements

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се /  Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се /  Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се /  Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се /  Промени )

Повезивање са %s